Long time, no writing

Huh så länge sen det är jag skrev något här. Men jag har inte pysslat något heller, så det har inte funnits något att visa. När det blir vår flyttar jag ut i trädgården och då är det bara blommor och land som gäller! Men efter en lång period av mycket jobb och stress är jag på synnerligen bra humör idag, så jag tänkte börja fokusera lite mer på positiva saker.
En liten lista för denna dagen.
Idag är jag glad för:

* att min lilla tjej fyller 6 år idag och är så glad och lycklig över sina presenter
* att extra personal på jobbet ledde till att vi ligger jättebra till för imorgon, så jag kan känna mig lugn och veta att vi kommer att hinna med allt utan den vanliga slutet-av-veckan-stressen
* att jag tack vare hjälp på jobbet  orkade gå ut och fixa det nya landet i trädgården (en härlig höstkväll för den delen), jag grävde ner lite kryddor som jag har haft i en kockumsbalja på altanen och det blev bara så bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback