Just nu...

håller jag på att bli frisk från feber och förkylning. Idag är första dagen jag känner mig iallafall lite energisk. Jag har fått bita ihop lite för att inte rusa iväg och riva i saker (mammas röst har ekat i bakhuvudet...), men jag ser fram emot fyyyyra lediga dagar i rad! Det pysslas inte så mycket här just nu, för jag är mest ute och gräver och fixar i trädgården. Lite pyssel dit har jag dock gjort, bilder kommer. Dessutom har jag några ofotograferade LOs som jag gjorde för ett tag sedan.

Jag funderar på att pyssla lite med betong i helgen! Rabarberbladen börjar bli stora nog att göra något av, i "presentvänlig" storlek. Och så har jag mera betongidéer.... Ska bli kul att se om det kan bli något av dem. Det är inget svårt så det ska nog gå bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback