Dagens foto må 3 maj-sö 9 maj

DAGENS FOTO SÖ 9 MAJ
Jaha, nu är det visst dags. De första sniglarna jag sett i år. Och de har klart och tydligt siktet inställt på mina salvior. Suck, jag vill att de håller sig borta!


DAGENS FOTO LÖ 8 MAJ
En man som slappar i soffan en lördagkväll är också guld värd! Speciellt om man är sjuk och han egentligen skulle jobba, men stannar hemma så att jag får vila mig!


DAGENS FOTO FRE 7 MAJ
Det är otroligt skönt att ha människor som ställer upp när man behöver det! Jag hämtade mamma och hon gick in och hämtade barnen på dagis och skola, handlade, fixade middag och fredagsmys så att jag kunde vila och ta det lugnt. Guld värt!


DAGENS FOTO TO 6 MAJ
Jag hittade en länk till
http://www.wildorchidcrafts.com/ och där kan man köpa jättefina blommor till ett väldigt bra pris. De svenska shopparna tar rätt mycket mer, så jag har hittills köpt otroligt lite scrapblommor. Men nu passade jag på! Idag låg jag dock och sov hela dagen, så pyssla får jag göra någon annan gång.


DAGENS FOTO ONS 5 MAJ
Jag könde mig inte alls bra när jag steg upp på morgonen och inte under dagen heller. Jag tog Panodil Hot när jag kom hem och gick och lade mig. Låg i sängen från 16-21 bara för att jag inte ville stiga upp innan jag slutade frysa. När jag sedan kollade febern hade jag 38,9.


DAGENS FOTO TI 4 MAJ
En sak började jag fundera på. Om jag har stenkoll på var jag är, men inte en aning om var platsen jag ska till är, är jag då vilse? Här är iallafall Redbergsplatsen i ösregn och jag skulle till Kvibergs fotbollsplan och titta på E när han spelade sin första seriematch. Jag hittade inte dit, så jag fick åka hem (jag var in till jobbet medan de andra åkte till fotbollen). Killarna vann med 6-2 mot ÖIS och E gjorde ett mål och var med på de flesta!


DAGENS FOTO MÅ 3 MAJ
Idag var det sista dagen att lämna in deklarationen. Nu gjorde vi det igår, ute i god tid som vi är... Men det är verkligen en sak som är ångestframkallande! Det är ju inga problem om det bara är att lägga till avdrag och skriva under, men när det är något mer avancerat, då fattar jag inte. Och det är inte roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback