Dagens foto må 26 april - sö 2 maj

DAGENS FOTO SÖ 2 MAJ
Idag var det dags för sista gången på Ms dansskola! Hon har verkligen tyckt det är kul, men till hösten ska jag försöka få plats på en som är lite närmare hemma. På bilden verkar hon tycka det är nog hoppat iallafall!


DAGENS FOTO LÖ 1 MAJ
Idag var det fotboll för hela slanten!  E var med och spelade Tuvecupen och det var så kul att se alla killarna. De tycker verkligen det är roligt! E har alltid haft tungan i mungipan när han koncentrerar sig, så även idag!


DAGENS FOTO FRE 30 APRIL
Tanken var att vi skulle åka ner till majbrasan, men det var sånt här väder så vi stannade hemma. Med på bilden är min ommålade vinlåda som det nu växer jorgubbsplantor i. 


DAGENS FOTO TO 29 APRIL
Vi fick besök idag. Och med dem kom en stor tuva blåsippor! Äntligen! Jag hoppas så att de ska trivas i vår trädgård och sprider sig som bara den!


DAGENS FOTO ONS 28 APRIL
Det är kul när man ena dagen tänker att man ska åka till pärlaffären nära jobbet, men struntar i det. "Jag pärlpysslar ju ändå inte just nu". Och när man kollar mailen på kvällen ser man att de har rea på en massa grejer dagen efter. Så då var jag ju tvungen att åka och fynda lite!


DAGENS FOTO TI 27 APRIL
Idag handlar det om att inse sina begränsningar. Och det gör jag faktiskt, hur envis jag än är. För jag har verkligen slitit i trädgården och övervunnit både stora rötter och stora stenar. Men när jag stötte på den hör roten insåg jag direkt att jag får gräva bredvid. Det är liksom ingen idé!



DAGENS FOTO MÅ 26 APRIL
Ja, så fort lönen kommit rusar jag till Garden Center! Idag blev det en hallonplanta, en björnbärsplanta och fyra små "totem" tomatplantor. Här planterade i vår nya blomlåda som maken har snickrat till. Jag gillar doften när man tar på plantornas blad. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback