Dagens foto må 19 april - sö 25 april

DAGENS FOTO SÖ 25 APRIL
Äntligen var det dags! För vår årliga vitsippspicknick. En helt underbar stund ute blev det och båda barnen sa flera gånger "den här dagen kommer jag aldrig att glömma!" Inte jag heller...


DAGENS FOTO LÖ 24 APRIL
Varmt och soligt, det är så härligt när man kan hänga ut tvätten igen!


DAGENS FOTO FRE 23 APRIL
Ibland när man gör saker inser man efteråt att man tänkte fel, tänkte rätt dumt. Att det borde ha varit självklart att det inte skulle funka just som man tänkte utan man borde ha gjort på ett annat sätt. I många fall kan man helt enkelt göra om och göra rätt. Dock inte när man själv klipper sitt hår... Jag tänkte testa själv. För om det blev bra har jag ju sparat ett antal hundringar. Och blir det inte bra kan jag ju gå till frissan och fixa till det. När jag hade klippt till och såg hur fel jag hade tänkt, kändes detta dock inte lika självklart.. Men, efter en tvätt och så så insåg jag att det inte blev så tokigt, utan jag överlever!


DAGENS FOTO TO 22 APRIL
Det blev ett besök till Freeport. Alla handlade utom jag... Så kan det gå.


DAGENS FOTO ONS 21 APRIL
Nu får det räcka! Det är vår nu!


DAGENS FOTO TI 20 APRIL
Det grönskar på vår köksö! Jag och barnen sådde lite frön från främst pumpa och melon och de har verkligen växt som bara den!


DAGENS FOTO MÅ 19 APRIL
Idag handlar det om pengar. Barnen har insett att om de vill ha något och mamma och pappa inte vill köpa det till dem, så kan de handla för sina egna pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback