Dagens foto må 10 maj-sö 16 maj


DAGENS FOTO SÖ 16 MAJ
Innan jag somnade igår kom jag på trädgårdens nästa "gräva upp" projekt! Den här fula rosenbusken ska bort!


DAGENS FOTO LÖ 15 MAJ
Och här bakas det matbröd för fullt! Jag är dessutom så lyckgt lottad så jag har en man som kan detta, så han gör egna recept! Ser fram emot vår egen kokbok!


DAGENS FOTO FRE 14 MAJ
Vi var till Cervera och gjorde av med lite mer av våra presentkort. Så nu står det en skinande svart Kitchen Aid i vårt kök! Ser fram emot de underbara saker som kan skapas med denna!


DAGENS FOTO TO 13 MAJ
Kristi Himmelsfärd och första lediga dagen av fyra! Underbart! Passade på att göra slut på rabarbern i frysen eftersom C och L och lilla L skulle komma och fika, så det blev paj! Av någon konstig anledning fick jag påpeka för henne att det faktiskt var jag som hade bakat den och inte Christian!



DAGENS FOTO ONS 12 MAJ
Av någon konstig anledning är jag jättebra på blommor i trädgården, men inte inne... Jag städade idag, och när jag torkade damm i fönstret insåg jag att den här har gjort sitt nu. Den lever dock, men den är inte vacker!


DAGENS FOTO TI 11 MAJ
Det var lite annat väder på Mölnlycke IFs hemmamatch! Fågelkvitter, solsken och vitsippor. Och en massa killar som kämpade och slet mot ett lag som inte verkade tycka att det spelar någon roll om sexåringar spelar så motståndarna får näsblod. Som tur är verkar de flesta andra lagen ha fattat att meningen är att killarna ska ha roligt.


DAGENS FOTO MÅ 10 MAJ
En 6,5årig kille har en längtan efter att kunna läsa. Han vill kunna ligga och läsa själv i sängen innan han somnar. Så vi började lite smått idag med Alf och Bett och deras bokstavsvagnar. Vi pratade bokstäver och ljudade. Han är så duktig, men det är inte lätt att lära sig läsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback