Dagens foto må 8 mars-sö sö 14 mars

DAGENS FOTO SÖ 14 MARS
På morgonen, efter några tuffa dagar på jobbet (to-lö) kommer jag på att det är scrapmässa i Borås. Jag hade förträngt det eftersom jag jobbade på lördagen. Men, så kände jag att jag förtjänade att unna mig lite nytt, så jag åkte dit på eftermiddagen. Lugnt och skönt att gå där, väldigt lite folk. Alla åker ju på lördag morgon, för de tror att alla saker tar slut annars...


DAGENS FOTO LÖ 13 MARS
Moa mår mycket bättre så vi tar en promenad till affären. Det är vår i luften, och vi doftar på våren!

DAGENS FOTO FRE 12 MARS
En ledsen mamma fick ringa sin mamma och fråga om hon kunde vara barnvakt. Och, som alltid, ställer hon upp och hjälper till. Så jag steg upp tidigare och åkte och hämtade henne på morgonen innan jag åkte till jobbet. Jag tror att enda sättet att återgälda all hjälp är att göra samma sak för Emil och Moa. För det går inte att ge tillbaka den hjälp vi får av våra föräldrar.

DAGENS FOTO TO 11 MARS
Moa fick feber på natten och Christian fick stanna hemma. Jag hade väldigt mycket på jobbet, konståkning, och kunde inte stanna hemma. Det känns hemskt när man inte kan ta hand om sina barn när de är sjuka.


DAGENS FOTO ONS 10 MARS
Jag känner verkligen en desperat längtan efter våren och blommorna! Och nu börjar de så smått titta fram. Jag minns när jag var liten och gick och påtade i jorden för att hitta de första blomknopparna. Det är lika nu, kan jag säga...

DAGENS FOTO TI 9 MARS
Jag får ju visa hur det går till här ibland. Det är inte alltid man orkar laga mat när man kommer hem, även om jag tycker att jag har blivit mycket bättre på det detta året. Nu och då får det bli pizza!

DAGENS FOTO MÅ 8 MARS
Emil koncentrerar sig då han gör sin första läxa. Det var att svara på frågorna vad han heter, vad hans namn betyder och varifrån han fått sina namn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback