Dagens foto må 22 mars-sö 28 mars

DAGENS FOTO SÖ 28 MARS
Det är underbart när man får vara med om betydelsefulla högtider och upplevelser. Som att välkomna ett nytt litet liv till världen. Är dessutom grymt nöjd över detta foto, taget i kyrkan. Tänk vad jag kommer att kunna göra när jag investerat i ett teleobjektiv!

DAGENS FOTO LÖ 27 MARS
På många sätt påverkar sporten våra liv! Just denna dagen invaderade regnvåta västar som 02 killarna hade på sig på första uteträningen vårat badrum. Min man är visst tränare  och materialare!

DAGENS FOTO FRE 26 MARS
Ännu ett vårtecken. Barnen vill vara ute då vi kommer hem på eftermiddagen och har på sig sina nya springskor och leker med säsongens nya fotbollar!

DAGENS FOTO TO 25 MARS
Detta var ett viktigt inslag den här dagen. Vi flängde runt och handlade och hämtade våffeljärn hos mamma för det var faktiskt orättvist att Moa hade ätit våfflor på dagis och Emil inte fått på skolan. Sen visade det sig dock att de skulle äta på skolan på fredagen. Här vill jag påpeka att detta med Ett Foto Om Dagen är viktigt för mig för att dokumentera kvalitet i vår vardag. Saker som är viktiga för familjen, saker vi gjort och sånt som påverkat mig på något sätt. Detta gör ibland, speciellt nu på vintern, att kvaliteten på fotona inte är den bästa. Men jag vet att jag kan bättre, det är bara det att det inte är det viktigaste med bilderna just i detta fallet.

DAGENS FOTO ONS 24 MARS
Det kommer att bli mycket blombilder som dagens foto framöver. Här är några små tete a tete (kan inte sätta ut alla franska små krumelurer) som är på väg upp. Jag tog hem lökar från jobbet förra våren, då de blommat färdigt, och stoppade ner i rabatten i höstas. Det var väl ca 10-15 stycken, så nu väntar jag ivrigt.

DAGENS FOTO TI 23 MARS
Jag har nog aldrig riktigt fattat hur mycket organisation det är runt ett elitseriehockeylag, och hur hela världen kretsar just kring hockeyn. Det är jättekul att få ta del av detta, på sätt och vis, men samtidigt väldig energikrävande. Som tur är är alla väldigt trevliga att ha att göra med, så det är roligt.

DAGENS FOTO MÅ 22 MARS
Just nu har jag ett projekt som gör att jag inte kan scrappa något annat innan detta är klart. Det är en "Första året bok" som ska bli doppresent till söndagen. Det är ett rätt stort projekt, och jag är inte bra på att vara klar i tid med sånt, utan jag är alltid ute i sista minuten (nu i efterhand kan jag meddela att albumet var klart lite över tolv på natten till söndagen...). Ska bli skönt att kunna skapa fritt igen. Men jag är glad att kunna ge detta till detta lilla nya underbara liv.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback