Dagens foto 28 februari-3 mars

DAGENS FOTO ONS 3 MARS
Det är vår i luften! Det droppar om snön, solen skiner och fåglarna kvittrar. Jag känner det, förändringens tid! Se bara i rabatten, något grönt tittar fram. Jag längtar! Tänk att få gå den dagliga rundan och titta vad nytt som kommit upp i rabatten!

DAGENS FOTO TI 2 MARS
Dagis och skola var stängda och C behövde jobba eftersom han har löst alla våra "svåra" dagar hittills. Så jag började senare och tog med mig barnen till jobbet. De var helt underbart duktiga hela dagen så vi åkte via leksaksaffären på vägen hem och de fick välja varsin leksak. Japp, muta i allra högsta grad! Men jag är privat, inte statlig!

DAGENS FOTO MÅ 1 MARS
Ibland får fotot vara väldigt symboliskt, som detta. "Det finns en öppning". Fri tolkning!

DAGENS FOTO SÖ 28 FEBRUARI
Lite mums jag gjorde efter ett recept i Icatidningen Buffé. Honungsnötbitar med havregryn och olika frön och nötter. Och smör. Ska lägga in receptet någon gång. Blev faktiskt rätt goda, men jag åt lite för mycket i måndags... På bilden är innan gräddning i ugnen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback