Scrap i min scrapblogg!

Ja, det har inte varit mycket scrappat i min scrapblogg detta året! Lite har jag ändå pysslat, men sen våren kom är jag mest ute i trädgården och fixar!

En julLO, jag gör sällan såna för fotona brukar vara så dåliga, men här är vi och hälsar på Tomten på Liseberg!


Grönt och rosa gillar jag ihop! Insåg dock att jag framkallade rätt många kort från just detta tillfälle, så jag har faktiskt scrappat liknande kort tidigare.


En bröllopsLO! Jag fick för mig att jag ville göra något med regnbågens färger, så jag duttade ut klickar av distresser ungefär efter regnbågens färger. Sen blåste jag ut dem med sugrör. Det blev inte som jag hade tänkt mig, men jag blev nöjd med den iallafall!


Ännu en bröllopsLO. Den är gjord efter en skiss till Allt om Scraps tävling Scrapmästare 2010, men jag gjorde bara den här LOn så jag var aldrig ens med i tävlingen.


Gillar det här kortet på M som fiskar krabbor så mycket så jag var tvungen att scrappa det direkt! Så detta är det enda jag har gjort på läänge, min senaste LO gjord förra veckan!


Enkel snabb LO med foto på E från Legoland.


Här har jag bara använt stämplar på vit cardstock. När jag gjorde LOn var stämplarna nya så jag ville testa att bara använda dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback