Pysslat till trädgården

Mak kan ju använda sina foamstamps till annat än scrapbooking! Här är först kryddlådan jag gjorde förra året, nu med kryddor i!


Och så lite loppisfynd på bänken jag målade förra sommaren!


Här en vinlåda som jag målat vit och stämplat Odlat med Kärlek på. Fotot är taget inne på kvällen, men den är vit och står ute på vår altan. Jag har sått spenat och plocksallad i den.


Jordgubbar äe verkligen sommar för mig, så det blev en sådan låda med! Plantorna har tagit sig rätt mycket sedan detta foto togs, det är både blommor och kart på dem nu.


Den här blomlådan blev jag verkligen nöjd med! Det står en till på andra sidan trappan, där ska jag också stämpla men tiden har inte funnits än. I den ena är det planterat och sått tomater och ärtor och i den andra tomater och bönor. Jag ska spika spikar på väggen och knyta snöre emellan så ärtorna och bönorna kan klättra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback