Dagens foto må 7 juni-sö 13 juni

DAGENS FOTO SÖ 13 JUNI
Idag kom farmor och farfar! JAg satt ute och stämplade på den andra blomlådan och barnen ritade med utekritor. Emil ville ha lite hjälp att bokstavera och detta skrev han. Undrar om det kändes välkomnande?


DAGENS FOTO LÖ 12 JUNI
Idag var det städning på schemat!


DAGENS FOTO FRE 11 JUNI
Nu ser det ut som bilden på soffbordet igen, men det är det inte. Nu är det köksbordet! Medan jag pratade ganska länge i telefon med mamma kom barnen på att de skulle kolla på sina doppresenter (det är ju inte ofta man gör det). Så de plockade fram ALLT, ut ur papper och askar. Roligt hade de, och kul var det att titta på grejerna. Senare på kvällen hade de inte tid att röja soffbordet för fredagsmys, för de var "så fulla av lek" just då!


DAGENS FOTO TO 10 JUNI
Lite tar det emot att lägga in svenska flaggan här, men det var ju faktiskt avslutning på Emils skola idag! Första skolavslutningen av många, det känns lite speciellt...


DAGENS FOTO ONS 9 JUNI
Rörigt, det är vad det är! Och det är inte kul att städa, även om det verkligen är dags att göra det. Barnen gillar att fylla vardagsrumsbordet med grejer och det brukar finnas det mesta där! Mamman och pappan är tyvärr inte bättre själva!


DAGENS FOTO TI 8 JUNI
Idag tänkte jag vara med! Jag hade såklart kameran med på sista hemmamatchen innan sommaren, och jag tog kort på Moa när hon plockade blommor i gröngräset. Hon har blivit väldigt intresserad av att fota, så hon fick ta lite bilder och hon tog detta foto på mig! Funderar på att köpa en liten kamera när de har något erbjudande och ta med henne ut och fota lite. Det kan ju bli en hobby för henne med så småningom.


DAGENS FOTO MÅ 7 JUNI
Idag handlar det om nostalgi. Mamma beställer varje månad från en bokklubb till barnen och idag kom det ett paket. När vi öppnade det var det en film i, Dunderklumpen. Den såg jag otaliga gånger när jag var liten och mamma och pappa köpte video. Jag tröttnade aldrig!

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Intressant sida! Det märks att du gillar att skriva!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback