Dagens foto må 28 juni - sö 4 juli


DAGENS FOTO SÖ 4 JULI
Först var Moa och lekte med Leah och på eftermiddagen kom hela familjen Ida och Thea hit och fikade. Det var plask och lek så decibelnivån översteg gränsvärdena! Väldigt trevlig eftermiddag!


DAGENS FOTO LÖ 3 JULI
Idag var det städning som gällde! Jag plockade en himla massa i barnens rum och tänk, det finns golv i de rummen med! Underbart rent, ljust och luftigt! Och barnen var så duktiga och dammsög och svabbade sina egna rum.


DAGENS FOTO FRE 2 JULI
Så här skönt tycker jag också att det är, eftersom min semester började idag! C kom med barnen till jobbet och sen åkte jag hem med dem. De badade och sen tog de på morgonrockarna och lade sig i sim"däcken" i solen en stund.


DAGENS FOTO TO 1 JULI
Idag var jag ledig för att kunna vara med barnen i simskolan, C jobbade lunch. Efter simskolan köpte vi ett pizzakit, gjorde små pizzor och åkte till Miljöarken vid kyrkan. Sen var vi där i nästan tre timmar.
De klättrade, gick hinderbanan, klappade och matade kaninerna och lekte sjörövare vid skeppet och letade skatter. De hade så kul och var fullt sysselsatta hela tiden.


DAGENS FOTO ONS 30 JUNI
Trots simskola och kallt i vattnet tröttnar barnen inte på att bada! De är i vår egen pool säkert fem sex gånger per dag. De plaskar och "dyker" och tjuter av glädje! Det är skönt att se att de vant sig vid och gillar att vara under vattnet.


DAGENS FOTO TI 29 JUNI
Årets första månadssmultron från vår egen "odling". Underbart när de börjar komma!


DAGENS FOTO MÅ 28 JUNI
Idag var det inskrivning i simskolan vid Säteribadet. Det är må-fre i fyra veckor och tanken är att barnen ska kunna simma efter det. Moa är väl på gränsen till för liten för att vara med, men det var inga problem när vi skrev in henne. Det var ingen simskola just idag, men barnen ville såklart bada lite ändå så vi var kvar en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback