STUNDER-album, fler sidor

Alla sidor kan ju inte bli lika sprudlande med färger som första sidan, om de inte ska se likadana ut allihop. Och det vill jag inte.

Här är det som kommer att vara baksidan. Gillar verkligen den stora vita blomman med prickar på. Hittade den på mitt braiga ställe att köpa ljusmanschetter på, ska åka dit igen så fort ekonomin tillåter. Vill inte köpa dyyyra blommor för scrapbooking när jag lika gärna kan pilla sönder lite manschetter.


En guldig, grön och gul sida. Bladkvistarna och fågeln har jag ritat själv, men med bild att rita efter (ett kort och Moas målarbok).


Poängen med hela albumet är att ha med foton och händelser som jag blir glad av. Och vem blir inte glad av denna söta plutmun!


Emil hade fått ett paket av farmor och farfar med vantar och långa strumpor. Han satt och spelade gitarr med detta på sig och, vilket inte syns på bilden, utan kalsonger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback