Idag är jag glad för

På jobbet packade jag upp tallrikar och mellan varje tallrik var ett  naturfärgat papper. Jag sparade såklart dessa, man vet ju aldrig vad man kan göra av dem. Kom på att jag ska göra små sidor med saker som jag är tacksam och glad för. Kanske jag sätter in dessa sidor i mitt STUNDER album, eller så gör jag något eget album. Den första sidan handlar om hur otroligt glad jag var i fredags över att det var just fredag. Stunden när jag får gå från jobbet och åka och hämta barnen och vara ledig är nog just nu den absolut viktigaste stunden på hela veckan för mig. Och jag vill minnas i framtiden hur viktigt detta är för mig. Det kommer att bli enkla sidor med fokus på texten, men jag ska försöka ha med ett litet foto på dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback