Framsidan på ett glädjealbum

Jag satt och gjorde lite egna papper med distressfärger och då frågade Moa "ska du inte använda alla färgerna mamma?" och då kom jag på att jag skulle göra regnbågspapper. Måste säga att de blev grymt fina. Sen har jag skurit dem i olika bitar och limmat på framsidan på ett album. Det ska bli ett album man kan titta i för att bli glad. Jag ska använda mina favoritfoton på barnen och kanske skriva i lite roliga saker de har sagt.



Här är hela framsidan på albumet. Limmade fast blommor i regnbågens färger och även halvpärlor i färgordning. Är så otroligt nöjd med detta så jag tittar på det hela tiden.


Baksidan är också klar, men inte fotad. Den är enklare, i rött med blommor på. Kommer kanske en bild på den i helgen...

Kommentarer
Postat av: Monica

Hej, bara såååå fiiiina..... !

2010-01-08 @ 18:37:22
Postat av: Linda

underbart!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback