Dagens foto 23-24 januari

DAGENS FOTO 24 JANUARI
Tanken var en annan idag, men sen var jag tvungen att fota vårt nyckelskåp. Vi (för vi är ju "vi" nu när vi är gifta...) har lite problem med nycklar i vårt hus. De ligger aldrig där de ska. Någon köpte key finders (3 st...) till någon annan, men de ligger fortfarande i skåpet, och inte på nyckelknippan. Idag skulle jag köra till kalas med Emil och hade stoora problem med att hitta nyckel till Toyotan. Någon hade åkt iväg med ena nyckeln och lämnat mig hemma med den som var försvunnen. Mycket svärande och osande senare hittade jag nyckeln, i verktygslådan. Bra ställe att lägga den på när man har ett nyckelskåp...


DAGENS FOTO 23 JANUARI
Redan på fredagen visste jag vad lördagens foto skulle bli. Och det var när jag hörde att mamma skulle bjuda på den underbart goda smörgåstårtan, som bara hon kan göra. Jag längtade efter den hela lördagen och när vi kom till henne satte jag mig direkt vid köksbordet. Och jag lät när jag åt! Och det var gudomligt gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback