Dagens foto 1-4 januari

Vissa kör en liten "utmaning", att ta ett foto om dagen i ett helt år. Jag hänger på till en början, så får vi se var det slutar.

DAGENS FOTO 4/1
Ja, jag vet att det ser lite makabert ut, men det är faktiskt ingen/inget som mist livet idag. Jag skulle göra smoothie till barnen och gick ut i förrådet och hämtade lite (halv)frysta jordgubbar. Det verkar som att dörren till frysen inte går fast ordentligt för det var lite halvtinat i den, så också under påsen med jordgubbar. När jag kom ut ur förrådet ställde jag påsen på trappan för att göra en annan sak och när jag lyfte upp den igen såg det ut såhär. Kände att det nog kan vara en bild som ingen annan tar idag!


DAGENS FOTO 3/1
Igår åkte vi tefat och stjärtlapp i en jättebra backe nära oss.


DAGENS FOTO 2/1
Vår bil gillar inte när det är kallt, så den startar inte alls. Verkligen inte alls.


DAGENS FOTO 1/1
Får representera pyssel, för det har det blivit ganska mycket av såhär i början på året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback