Årets LOs

Jag har kommit igång bra med scrappandet detta året, så här kommer mina senaste LOs. Har scrappat en till, men det är en massa barn från Es skola med, så jag lägger inte ut den här.






Här har jag använt en till flicka från Åhlens kassen. Hennes pensel strör ut fina blingstenar.


En LO i lila, fick för mig att det var dags för det. JAg tror jag totalt har scrappat två LOs i lila, denna inkluderad, för jag tycker aldrig det blir bra med lila. Men denna är jag nöjd med. Koncentrerad min heter den, fast minen syns nog inte så bra.


En enkel LO utan blommor!  Journalingrutan har jag fått i en swap.


Gjort rutor med distresserna och stämplat med snöflingor.


De flesta av blommorna jag använt är loppisfynd. Är sååå sugen på att åka till min special-blom-loppis för det är så härligt att ha en massa i regnbågens alla färger att välja mellan! Se bara i föregående inlägg hur det kan bli!

Kommentarer
Postat av: Lisbet

Tar mig en tur via ”min bloggrunda” sida. Om du tycker det är olämpligt så plocka bort min kommentar. Det är så farligt att surfa runt för jag måste titta på det du gjort sedan sist.



Jag vill bara berätta att vi har rea på Articsisters stämplar i helgen så vi får rum med de nya som kommer in. Vi öppnar upp med 50 % rabatt. Ett perfekt tillfälle att fynda fina textstämplar inför tillverkningen av Alla hjärtansdagkorten. Vi har REA från fredag den 14 januari till söndag den 17 januari.



Välkommen in

Lisbet

Articsisters


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback