Lite pyssel också kanske!

Det är inte så mycket pyssel här i bloggen just nu, så det är väl dags för ett sådant inlägg också.

Här är en enkel LO om att M gillar kallt. Hon tar alltid av sig kläderna inne och här hänger hennes vantar på en gren när vi var ute i skogen mitt i vintern och byggde koja.


Emil i pulkbacken. Jag och barnen fick en massa frimärken av mamma så jag ville göra något med dem. Tyckte det blev fint i hörnet med lite vintriga frimärksmotiv. Dock var det lite kalt till höger om dem så i den kanten har jag limmat fast en egenritad trädgren i svart. Blev genast mycket bättre balans i LOn. Orkade inte fota om den med kvisten....


Detta är en LO som jag började på för lääänge sen och jag trodde aldrig att jag skulle kunna bli nöjd med den. Men, jag stämplade lite, ritade lite, skrev texten och limmade rubriken och vips så var jag jättenöjd!


Här är en LO till Inkywings 10års crop. Man måste använda minst en stämpel från Inkywings (den söta lilla fjärilen i två storlekar) och just denna tävlingen gick ut på att det skulle vara en lista med 10 saker. Jag listade 10 underbara stunder att minnas, varav en är den på fotot. En vacker dag på stranden i Särö Västerskog.


Vår lilla isprincessa som tyckte det var kul att åka skridskor, men minst lika kul att ramla emellanåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback