Dagens foto 8-14 februari

DAGENS FOTO SÖ 14 FEBRUARI
Lilla sötisen var magsjuk och kräktes hela dagen. Som tur är blev det inte alls så illa som förra året, utan hon sov bort det mesta. Men asche fick sig en ofrivillig dusch och fick ta ett bad. En i taget och sen blev det tork på Ms element.


DAGENS FOTO LÖ 13 FEBRUARI
Den här dagen var det städning som gällde! Till och med badkaret fick sig en rejäl omgång.


DAGENS FOTO FRE 12 FEBRUARI
Högt uppe i skåpet ligger den. Asken. Med det goda. Fazerz praliner med blåbär. Fruktansvärt goda. Och min hemlighet. Jag smyger. En nu och då. Försöker att inte prassla med pappret. Så att ingen ska veta... För jag vill inte dela med mig...


DAGENS FOTO TO 11 FEBRUARI
Första rätten vi lagade var tacos. Och oj vad sugen jag blev på det nu, för det är grymt gott! Det var E som ville ha det på menyn.


DAGENS FOTO ONS 10 FEBRUARI
Jag vill att barnen ska lära sig mera om mat och bli intresserade av mat, så vi satt tillsammans och sa maträtter vi vill ha till middag. Så får de vara med och bestämma mer och då de och jag har orken ska de få vara med mer och laga mat också.


DAGENS FOTO TI 9 FEBRUARI
Vi har en kille som gillar att sitta och pyssla, måla, dega och liknande saker. När han var liten kunde han sitta hur länge som helst och koncentrera sig. Här bakade de kakor som bara den, som jag sedan fick köpa i deras café!

DAGENS FOTO MÅ 8 FEBRUARI
M ville att jag skulle rita hjärtan till henne, som hon sedan målade. En liten tjej, så full av kärlek och gosighet!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback