Dagens foto 25-31 januari

Jag ligger lite efter i dokumentationen, men här kommer en hel hög med dagens foton!

DAGENS FOTO SÖ 31 JANUARI
En kille som gillar hockey! Det var ingen träning så han och pappa skulle gå ner till isen på fotbollsplanen, men det gick inte att åka på den.


DAGENS FOTO LÖ 30 JANUARI
Ibland måste man jobba lördag om man inte hittar någon annan som kan göra det. Då är det trevligt att ha en liten tjej med sig att prata med. Hon ville hellre jobba med mamma än åka på brorsans fotbollsträning. Pebben i Frölunda sa att hon gjorde ett bra jobb. Då blir man lite stolt om man är 4 år...


DAGENS FOTO FRE 29 JANUARI
Den här tiden vill man inte komma hem när det är fredag.... Det finns människor som känner ansvar och tar på sig att lösa saker, packa saker, hämta saker och köra saker. Jag är en...


DAGENS FOTO TO 28 JANUARI
När man vill mumsa på något gott på kvällen är det frukt som gäller här hos oss. Och barnen är väldigt förtjusta i både frukt och grönsaker, och det är något jag är otroligt stolt över!


DAGENS FOTO ONS 27 JANUARI
Japp, när man själv är med på foto är det lika bra att ta ett där man är snygg! Det snöade hela dagen så det var bara att börja skotta när jag kom hem! Blöt snö var det, och maskaran är inte vattenfast... Tur att man är gift redan...


DAGENS FOTO TI 26 JANUARI
Så här kände vi oss allihop, jag E och M! Trötta och griniga!

DAGENS FOTO MÅ 25 JANUARI
Då var barnen och jag till biblioteket. Det gillar jag! Jag är praktiskt taget uppvuxen på Hammarlands Bibliotek (tacksam att jag hade en pappa som körde två vändor varje må och to kväll, dit när biblioteket öppnade och hämtade mig när det stängde) och vill att barnen ska bli välbekanta med böcker också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback