Dagens foto 15-21 februari

DAGENS FOTO SÖ 21 FEBRUARI
Mycket snö på marken = mycket snö på taket. C och J var upp på taket på lördagen och skottade ner så mycket de kunde, och en stooor hög hamnade utanför Es rum. Hårt packad snö i stor hög = utmärkt tillfälle att göra stans största snökoja. Grymt bra koja! Förmodligen en "once-in-a-lifetime-koja" erftersom vi planerar bo kvar i denna delen av landet.


DAGENS FOTO LÖ 20 FEBRUARI
Oj, från den här dagen har jag många fina foton. Snöoväder hela fredagen och natten till lördagen, ingen ut med bilarna. Det var MYYYCKET snö ute. Jag och C mådde mycket bättre så vi var ute i 2 timmar innan uppfarten var skottad. Inte klokt.
Bilden: Någonstans här finns TVÅ bilar...

DAGENS FOTO FRE 19 FEBRUARI
Även sjuk blev det ett dagens foto. Kudden betyder att jag sov hela dagen. Trodde aldrig att man kunde bli så slut när man "bara" kräktes ordentligt en gång, men shit så trött jag var. Jag och maken låg och sov i princip hela dagen. Lite före kl 18 skulle jag bara vila lite och kolla klart på Top Chef på sovrumsTVn och sedan kolla på Let´s Dance kl 20. Vaknade 23.13....

DAGENS FOTO TO 18 FEBRUARI
Konstig i magen hela dagen och på kvällen låg E och jag i vår säng och kräktes. Stackars liten, om man bara kunde ta över sånt skit så de skulle slippa det.


DAGENS FOTO ONS 17 FEBRUARI
Salladsbuffén på jobbet som jag är helt ansvarig för (även om jag inte gör allt själv varje dag) och just nu väldigt stolt över. Fått mycket beröm, det är mycket olika grejer på den och mycket nyttigt. Inga feta blandningar utan rena färska varor.

DAGENS FOTO TI 16 FEBRUARI
Säg nej min mun så får du socker. Ta hand om dig själv...


DAGENS FOTO MÅ 15 FEBRUARI
Slutsats: man blir lite piggare om man går och lägger sig tidigare. Ta hand om dig själv!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback