Dagens foto 1-7 februari

DAGENS FOTO SÖ 7 FEBRUARI
Vi var och bowlade hela familjen. Det var roligt. Barnen orkade inte bowla två hela serier, men de var på gott humör och kämpade på bra. M spärrade helt själv och E slog en strike!


DAGENS FOTO LÖ 6 FEBRUARI
Vi pysslar här hemma! På ett ganska stort och roligt projekt! Mycket entusiasm visas och många nya idéer föds! Kreativiteten flödar! Me like!


DAGENS FOTO FRE 5 FEBRUARI
En bukett väntade på mig när jag ännu en fredag åkte till Tegel och hämtade grejer som jag sedan körde till Campus, som jag nyss hade åkt ifrån.


DAGENS FOTO TO 4 FEBRUARI
Det är lite jobbigt med bilar och sånt i all snö, men jag gillar vintern! Det är vackert och barnen har roligt! Idag var vi ute när vi kom hem, barnen skidade och vi byggde på en koja. Egentligen borde jag ha tagit ett kort på Moas fot när vi kom in och tog av oss (hpon var ute på dagis när jag hämtade). Hon hade nämligen inga strumpor på sig i skorna!


DAGENS FOTO ONS 3 FEBRUARI
Denna lilla söta snölykta väntade på mig när jag kom hen från jobbet. Mamma var barnvakt för att Moa kräktes morgonen dagen innan, och de var ute och gjorde denna. Det är såna här små grejer som får mig att vilja ta dessa, inte alltid så kvalitativt bra, foton. För att minnas små viktiga saker. Redan efter bara en månad är det kul att titta tillbaka på de foton jag tagit. Jag vill dessutom att varje foto ska symbolisera något, något som var viktigt och betydde något just den dagen.

DAGENS FOTO TI 2 FEBRUARI
Det blev ett sent foto och det kommer nog många fler på samma tema, men är det vinter så är det!


DAGENS FOTO MÅ 1 FEBRUARI
Efter middagen gjorde jag smoothie. Barnen älskar det, så det blir ganska ofta numera. Den här gången blev E rätt upprörd, för jag gjorde för lite. Mixa bara vaniljyoghurt, jordgubbar och banan. Vill man kan man ha i någon frukt till. Absolut inget socker, det finns det ingen anledning till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback