Och så en hel hög med kort!

Mitt mål på scrapmässan var att investera i en del nya stämplar, för jag har börjat med en lite ny stil på kort. Det här med hÄnglar har jag tröttnat på innan jag ens använt dem, för alla gör ju kort med dem på. De är jättesöta, men alla ser likadana ut, de håller bara ut händerna åt olika håll och har lite olika klädsel.

Så, jag köpte ett set med clearstamps fåglar, en text med kärlek, tre UNDERBARA swirls som jag nästan rusade in för att köpa först, tre blommor, en "collagestämpel" med fjäril, en notstämpel och två fina andra collagestämplar. LOVE! Och tala om att inspirationen kom med stämplarna!

Här har jag gjort det röda pappret själv som jag stämplat på. Gjort det med vitt papper och distresser som vanligt.


Eget papper och nya stämplar igen. Tvekade lite innan jag delade pappret i fyra delar, men jag är nöjd.




Ett kort till en nyfödd liten kille. Här ser man bra min nya favoritswirl! Precis sån jag ville ha!!!
 










Här ha rjag också använt min nya not embossfolder till buggen.




Så, det var lite nytt från mig!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Kul att du gillar de nya stämplarna! Jättesnygga kort! Min favorit blev kort nummer sex. Läckert papper du gjort där.



Kram Kicki

Postat av: Zarah

Vad läckra!!

2009-03-12 @ 08:58:58
URL: http://zarischka.blogspot.com
Postat av: Pernol

Vilka fina kort och LOs du ahr gjort sen jag var här sist!!!Varifrån kommer favvoswirlstämpeln? Den var verkligen fin!!!

kramar Pernilla

2009-03-12 @ 14:19:34
URL: http://pernolpysslar.blogspot.com
Postat av: lenislenis

Jättemånga fina kort du gjort! Visst är såna stämplar snygga, och användbara? Jag gillar framför allt kort nummer 1 och 9.

Varifrån är din favoritswirl? Den var verkligen jättesnygg!

2009-03-13 @ 00:13:44
URL: http://lenislenis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback