They are back!!!!

175 stycken!
Så många sniglar har jag DÖDAT idag! För ni vet väl att det är därför de heter mördarsniglar, för att man måste mörda dem för att bli av med dem?! Jag fattar inte hur de kan vara så snabba! Ska inte sniglar vara långsamma? Jag tycker ju att jag har varit duktig när jag plockat "alla" i och runt salladslandet (ja, jag har slarvat med att fylla på med ny kaffesump, så nu är de ***** där igen) och gått runt hela trädgården. Ändå är det flera i landet när jag kommer tillbaka dit! Är det någon som trollar dit dem eller???

Och, jag vet vad de har gjort när jag inte har sett dem på flera veckor. För större delen av de 175 offren var barn! Små **** sniglar som knappt går att se. Tycker det är bättre med de stora feta som man ser på långt håll. Mindre jobb så liksom!

Nåja, det är bara att kämpa på. Och tänka att jag är lååångt ifrån mitt pesonliga snigelplockarrekord! För det ligger på över 300 på samma kväll! MÅSTE TA HEM KAFFESUMP!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback