Stickade i vintras

Jag fick för mig i vintras att jag skulle sticka lite, och oj vad roligt det var! Det blev en stooor sjal till mig! Jag köpte garn till fransarna och då passade jag på att sticka till lite i överkanten, men annars har jag bara använt restgarner!


Såklart ville lilla M också ha en sjal som mamma, så jag köpte ett härligt rosa garn. Hon blev sååå nöjd! Virkade en liten ögla på ena hörnet av sjalen och sydde fast en stooor vit knapp på den andra så att sjalen går att "knäppa".


Sen fick jag för mig att jag skulle sticka handledsvärmare åt mig också (och såklart till Moa med då!) och jag sydde fast några knappar som dekoration. Blev sååå nöjd, men jag har knappt använt dem....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback