Lite gammalt altrat

Jag har gjort en del altrat förut som jag inte har bloggat, så det kommer här.

Först ut en kakburk som min mamma fick i julklapp. Det är en plåtburk, Annas Pepparkakor som jag har klätt och sedan målat med dekoupagelim för hållbarheten. Den fina textrutan på locket är gjord av
http://www.mirabyll.blogspot.com/. Även de små biljetterna på sidan är gjorda av henne.


Uselt foto, jag vet, men jag var så sent ute med att fota denna julklapp. Det är en tavla till mina svärföräldrar, Cs syster gifte sig i höstas.


Dagens bästa foto! *ironi*
När vi fick te till jobbet var detta en kartong som var som lock över teasken. Den var "delad" i tre delar, så jag tänkte den ser fin ut när den står upp. Denna fick min mamma.


Gjorde ett bröllopsalbum till S och H i julklapp och här är själva albumet. Hittade ett okej album på Netto, men klädde om det med annat papper.


Jobbade på en julfest i december och hon hade med sig en massa olika godisar till dessert = en hel kasse burkar och askar till mig! Det är faktiskt guld att jobba på restaurang! Ni skulle bara veta hur mycket jag har släpat hem.
Här är det en ask med Anton Berg godis som jag klätt om. Min mamma fick den, också, och tanken var att den skulle vara full med foton på barnen, men det var lite fel storlek på asken för det. Men hon kanske hittar något annat bra att ha i den.


Även svärföräldrarna fick en kakburk. Och jag har faktiskt kvar, tror det är tre, pepparkaksburkar att altra!


Och så en liten present till vänner vi var hos på nyårsafton. En altrad tändsticksask.


Bara jag har lagt barnen kommer det lite stickat också!

Kommentarer
Postat av: Marie

Hejsan. Kolla in mitt senaste inlägg. Vem tycker du är snyggast av hetingarna? Kram ♥

Postat av: Helén

Wow, så mycket fint i ett enda inlägg!! Du är verkligen superduktig på altrat!!

2009-06-14 @ 11:06:06
URL: http://h-scrapbookingmyway.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback