Fontän LO

När vi var på Legoland fanns där fontäner som barnen lekte i/vid och då tog jag detta underbara kort på Emil. Tala om glädje!


Tyckte det kunde passa att testa en ny grej här, såg tips om det någonstans men minns ej var och vems tips (kan ha varit i Scrappizbloggen). Iallafall tog jag ett sugrör och droppade lite färg i ena änden på det och sen blåste jag färgen över vit cardstock. Blåste även ut färgklickar som hamnade på sidan, så blev det lite "vatten-splaschigt".

I höstas köpte jag grungeboard från Tim Holz, men jag har lite svårt att använda upp swirlsen, så jag brukar rita av dem på vanligt mönstrat papper istället, och det har jag gjort här med ett blått papper. Då kan jag använda den formen hur många gånger som helst. Endera kan man ju rita av själva swirlen, eller så kan man rita av "hålet" som blir i arket när man tar bort den.




Jag har fått lite nya text- och swirlstämplar från Stämpelboden som jag snart ska göra något med. De är suuuperfina, så jag är glad att de bor hos mig nu!

Har gjort en LO till som är till en skisstävling på
www.grodans.se, men jag vet inte om jag kan lägga upp den än, så jag väntar lite.

Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Helén

Tack för din fina kommentar på min blogg, den värmde verkligen!!



Det här var en LO jag fastnade för! Hur snyggt som helst med färgstänken! Och jag förstår att du har svårt att använda swirlen, de kan man aldrig få för många av!

Postat av: eyovine

Snygg bänk och kryddlåda... gillade din lo blåsa blommor!! snyggt med den egengjorda overlayen.



/Maja

2009-06-24 @ 15:09:07
URL: http://stokk-eyovine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback