En massa nytt!

Det är CC på www.svenskscrapbooking.se och jag har fått till fem bidrag i helgen! Visar också en LO jag gjorde tidigare i veckan.

Först ut en härligt färgglad LO om när Moa snurrade med gungan så hon kiknade av skratt. Alla färger passar bra till vår glada spralliga tjej! Gillar fotona för hon njuter verkligen!


Lille emil sliter i trädgården. Han jobbade massor när han var liten. Skulle göra allt som vi gjorde!


Denna är inte till CCn, men vad jag gillar denna! Snabbt gick det att göra den också! Världens sötaste "blåsa - blommor- plut- mun". De spretiga blommorna är gjorda på OHpapper, har gjort dem själv. Tanken var att de skulle vara snöflingor till en vinterLO, men de passade så bra här!


Färgerna på vår bärbara är inte ens i närheten av de verkliga, men jag hoppas du ser dem som de ska vara. Gillar det harmoniska med svart, vitt och beige som bryts av med det turkosa!


Blev sååå nöjd med denna även om fotot blev suddigt. Moa njuter av glass på Legoland! Tack mamma för ljusmanschetten, blommorna passade perfekt här!


Hoppas du ser att cardsrocken är svart, på min skärm är färgerna jättekonstiga. Rubriken är "Inte bara kock utan pappa också"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback