En del nytt igen!

När Emil slutade på dagis förra veckan ville jag ge dem någon present och det blev fyra små tavlor, en för varje årstid. När jag gav dem visade det sig att de håller på att göra om ateljen på dagis och ska ha en vägg med årstiderna! Perfekt! Jag har mest använt hÄnglarstämplar, men lite annat också.








Så har jag även äntligen kommit mig för att beställa stämplar från
www.skogstokiga.blogspot.com. Helt underbart söta stämplar som är jätteroliga att färglägga. Skulle kunna köpa hur många som helst av hennes stämplar, men man måste ju äta, betala lån och tanka bilen också! :)


Den fina runda textcirkeln är gjord av Mirabyll.


Textstämpeln är från Hobby och Hantverk och den fina i svart med klockan är från Stämpelboden. Blommorna är Muhrens design från Inkywings. En salig blandning alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback