En fin blogg candy till!

Man får ju dra sitt strå till stacken och hoppas att man kanske vinner någon gång! Hittade denna blogg candy hos Eli http://kortihodet.blogspot.com/ . Hennes blogg hamnade i favoriter direkt! Jag har en mapp som heter Extra Special bland mina favoriter för jag tänkte spara lite tid när jag kollar bloggarna. Det är bara det att nästan alla hamnar ju där nnumera, alla gör så otroligt fina grejer!



Fjärilen i förra inlägget fick en kompis, bild kommer snart! Har dessutom ett projekt till, som om det blir som jag hoppas kan bli min finaste LO någonsin. Dessutom blir det nog den första LO jag gör utan att ha fotot, har nämligen inte framkallat det än. LOn tar sin form ändå, utan fotot, det bara trillar på med detalj efter detalj. Lite ledtrådar:
distresser
glitter
hemgjort
stämplat
embossat
stjärnor
spets
band
egenritat
noter
egen dikt

Så, hi hi hi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback