En kakburk i år igen

Cs syster med familj fick en scrappad kakburk i julklapp i år. Så här såg den ut. Ska göra en till oss också, bara jag kommer mig för.... Tiden räcker ju inte till när hela huvudet är fullt av idéer!



Idag var hela familjen till Heden och åkte skridskor. Jag fick nya skridskor av tomten och det var MINST 15 år sedan jag åkte sist. I gymnasiet åkte jag någon gång, men sen smet jag undan för det var inte kul när jag var så dålig. Men idag var det verkligen jätteroligt! Jag tyckte det gick bra med tanke på omständigheterna, och jag tog det lugnt så jag ramlade inte en enda gång! Emil vet jag ju redan att åker jättebra, men Moa har blivit väldigt duktig hon med! Det måste de ha efter pappa iallafall!

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack så mycket! Den var jätte fin och den kommer att använads mycket =)

Emma vinkar till kusinerna och morbror och moster =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback