Vems stil har jag liftat?

När man surfar runt i olika bloggar så har ju de flesta en speciell stil som kännetecknar det de gör. För att försöka variera mig själv lite, och testa lite annat, så bestämde jag mig för att försöka lifta några olika scrapstilar. Och nu tänkte jag kolla om DU vet vems stil jag har försökt härma! Skriv gärna en kommentar och gissa!

Nr 1:
Jag tyckte att jag lyckades rätt bra med stilen, men färgerna stämmer nog inte så bra med den här tjejen. Hon gör såå fina, rena LOs.


Nr 2:
Här har vi en tjej som verkligen har en annan stil än jag. Hon använder helt andra papper än jag har i min mapp, och jag tänker nog försöka lifta henne fler gånger, för jag gillar hennes stil.


Jag har en till på gång, men den tjejen är svåår att lifta. Måste nog fundera lite på den. Har alltid gillat hennes stil, med många underbara detaljer, men jag vet inte alls hur jag ska få till det själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback