Längtar till...



Ja, Paris förstås! Vi åker dit på bröllopsresa den 11:e oktober. Ska bo på Hotel Eden, låter ju som paradiset! :)
Jag har läst igenom en Parisreseguide jag köpte, och det finns ju sååå mycket att göra där! Förutom det vanliga då, alla sevärdheter, så är det ju en guldgruva för oss matintresserade. Verkar som det finns små butiker och marknader överallt med olika sorters delikatesser! Jag ska äta ost så det står ut genom öronen! Ser så fram emot att promenera omkring och se och uppleva allt, stanna till och ta en fika eller ett glas vin när benen inte orkar mer. Ta det i vår egen takt.

Redan när C bokade resan bokade han en kvällstur med båt på Seine. Måndag kväll är reserverad för detta. Paris By Night!

Alldeles nyss var jag in på nätet och bokade in oss på Moulin Rouge på onsdagkvällen. Kostar en rejäl slant, men vi tog med middag, champagne och så showen då. Tror det kommer att bli en speciell upplevelse, och då är det värt pengarna. Vi ska ju bara gifta oss och åka på bröllopsresa en gång!

Jag längtar sååå. Det ska bli så härligt med bröllop och att få åka iväg. Hoppas det blir riktigt vackert höstväder med så där frisk och hög luft!

Hjälp mig hålla tummarna....

Kommentarer
Postat av: Maries Pysselblogg

Låter härligt!

Vi var på Franska Rivieran i mitten av oktober 2001 och det var perfekt sensommarväder, helt underbart.

Postat av: mariem

åh så härligt! Jag håller tummarna!

2009-08-22 @ 20:04:56
URL: http://mariesgalleri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback