Jag har gjort en LO idag

Jag har de senaste dagarna pysslat lite med egna distressade papper, stämplar och embossing, och då fick jag för mig att använda detta även på en LO. Först lite detaljbilder:

Här har jag använt loppisfynd - blommor. På den undre stämplade jag med textstämpel för att piffa till den lite. De små cirklarna man ser lite ovanför och under är gjort med cat eye dyna. Jag stansade ut lite olika cirklar med min cuttlebug och sedan använde jag pappret som schablon och duttade med chestnut roan färgen.


Jag gjorde en liknande sån här ruta till ett kort och då kom jag på att jag nog ville ha en till LOn med. Distressat, embossat, stämplat. På grejerna jag visar idag har jag använt många olika favoritstämplar: från Pysselmyran, Stämpelboden, Hobby och Hantverk, Tingtura, Forma Hantverk osv. Stämplar man kan använda till mycket...


Ännu en egen ruta. Gillar verkligen stilen på dessa stämplar från Stämpelboden. Är så glad att jag köpte det kitet. Hoppas de gör fler liknande...


Under fotot ser man ett gulnat gammalt blad. Det är från en predikbok jag köpte på loppis i lördags. Den är från 1875, så tala om att det är gamla grejer man river sönder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback