Endast tomten är vaken...

Nej, jag har inte börjat julpyssla än! :) Men klockan är nio, det är fredag kväll och alla sover utom jag. Enda orsaken är nog att jag somnade med barnen i vår säng igår kväll när C jobbade, vaknade 22.40, stängde av datorn och gick och lade mig igen. Så jag har nog varit piggare än på läänge idag!

Jag är jättesugen på att pyssla, men har svårt att komma igång. Dessutom somnar jag med barnen varje kväll, och då blir det inte så mycket tid över. Bara jag vänjer mig vid att stiga upp tidigt på morgnarna igen så kommer det nog.

Det har kommit tillökning i släkten! En liten söööt Emma! Sötaste människan som är bebis just nu (räknar man alla som varit bebisar också, så hamnar hon ju tyvärr "bara" på tredje plats). Ska bli kul att se henne på riktigt.
Moa skulle måla på dagis i onsdags och stod länge och tittade på raden med förkläden innan hon sa att det inte fanns något. "De är för små" sa hon. Fröken visade henne men Moa sade: "jag är faktiskt stor, jag är kusin nu!" Hon är väldigt stolt över att vara kusin! Tror hon kommer att älska att se lilla Emma, men vi får se hur hon tar att hennes älskade mamma håller i en bebis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback