Cybercrop på Scrappiz

Det är CC på www.scrappiz.se i helgen och jag har på något sätt lyckas göra 6 bidrag! Gjorde väldigt enkla kort, men det är så kul emellanåt att bara strunta i de söta hÄnglar eller Magnoliastämplarna och bara göra något annat. Inte trycka dit en massa blommor...

Först ett GULT kort. Duttade chestnut roan på en fjäder och använde den som stämpel. Less is more!
fjäderstämpel

Här skulle man använda band istället för mönstrat papper. Använde Heidi Swap tape.
kram

Ett kort utan stämplar. Har använt stämpeldynorna och gjort en blomma.
puss o kram

Och så min favorit! Men så älskar jag detta foto också! Man skulle inspireras av en annons och därför duttade jag en massa rutor med olika fluid chalk dynor, i form av ett hjärta. Rubriken blev på engelska, den känns klockren! Andra gången jag scrappar detta foto, undrar hur många fler det blir...
colour

Man skulle scrappa i ett nytt format så jag valde 12 x 6". Vi fick en lånebil över helgen istället för min nya RÖDA toyota aygo, så jag har inte blivit helt snurrig. De satte nämligen min nummerplåt på fel bil och var sen tvungna att fixa fram en ny bil till mig. Klantigt....
röd bil

Ännu en favorit! De sitter och sjunger Bä bä vita lamm för full hals! LOn skulle vara svartvit med endast ett foto/en stämpel i färg. Alla bitar bara föll på plats och jag är sååå nöjd med denna. Tror den representerar min nya stil!
sångfåglar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback