Tror det blir en liten paus!

Jag tror jag ska försöka ta en liten paus från detta Internet. Har inte mått så bra i helgen och tror det beror på stress, många små grejer som blir ett helt vattenfall...Ville bli DT ett tag men har nu bestämt att jag inte ska satsa på det på ett bra tag, utan bara göra saker för att det är skoj. Blir jag nöjd skickar jag in till tidningen, men först och främst ska jag ha kul. Så min försäljningsblogg blir det nog heller inget med, vill inte ha pressen att behöva göra grejer fast jag egentligen inte har lust. Nu ska jag fokusera på bra dagar med barnen. Har märkt att det är ett stort stressmoment hur morgnarna ska gå. Att få upp barnen, på med kläderna och iväg till dagis i tid. Första veckorna gick bra, men förra veckan var lite jobbig. Ska försöka tänka om och se saker på ett annat sätt, distrahera, släppa saker....

Försökte prata med Emil vid läggdags. Förklarar man för honom och förbereder honom brukar det gå bra, för det mesta, så jag sa att han väl kan försöka vara duktig kille och inte bråka med mamma imorgon osv. Låg och gosade och jag tyckte vi hade det mysigt. " Mamma, nu ligger du här så länge så jag blir trött imorgon". Jaha. God natt då!

Kommentarer
Postat av: malin

det låter sunt... jag tror att all press och stress gör att man blir hämmad i mycket - framförallt behöver man varva ner och må bra...sedan kan det komma lite kreativitet och lust att skapa - jag förstår precis, hela förra året var motigt för mig men nu börjar det äntligen ljusna... hojta om du känner så! *kram* (jag finns på msn om du vill prata)

Postat av: Jessica

Var inne ocj kokade
på din sida mycker fint du gör .. gillar lo:n kladigt ! :)

2008-02-01 @ 11:39:45
URL: http://www.jezzzaskreativasida.blogspot.com
Postat av: Jessica

Var inne och kikade
på din sida mycker fint du gör .. gillar lo:n kladigt ! :)

2008-02-01 @ 11:40:29
URL: http://www.jezzzaskreativasida.blogspot.com
Postat av: Sondremarianne

You have done a great job with everything on this site. I Love your site

2009-03-06 @ 09:06:54
URL: http://sondremarianne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback