Lite nytt

Så, först en liten historia. Igår morse hade jag och barnen ingen bra morgon. Emil ville sitta länge och gosa i soffan, men han skulle INTE stiga upp ur sängen. Jag fick INTE klä på honom, då sparkade han mig. När vi redan var sena skulle jag INTE få hjälpa Moa med ytterkläderna (det var dessutom -4,7 grader ute). Måste ha varit fullmånen som såg ut som en hel parmesanost på himlen!

Iallafall, när C hämtar barnen på dagis och säger "Jag hörde att ni var bråkiga med mamma imorse" svarar Emil "Näe pappa! Mamma måste ha fel"! VA??? Vad är detta??? Fyra år är killen! :)

Här kommer den tredje lyktan jag gjorde som julklapp, den min mamma fick!
Mormors lykta

En LO till en DT tävling.
Underbar

En till LO till Dt tävlingen, men jag bestämde mig i sista stund att bifoga ett kort istället (som jag missat lägga in nu!).
I väntan

En LO om när Moa fick härja fritt bland vattenfyllda saker i sandlådan! "Smutsiga barn är glada barn", citat Erica! Det kladdiga vid rubriken är ett avtryck av mina fingrar som jag kladdade akrylfärg på. Blev inte så bra som planerat, men jag vet ju vad det är!
Kladdigt

En LO om livslång vänskap! *kärlek*
Bästa vänner

Känner att alla mina idéer hämmar mig lite, jag vet inte var jag ska börja, tiden räcker inte till... Men, jag ska på scrapträff 9 februari och då ska jag inte snacka så mycket som jag gjorde sist jag var dit (kan det vara två år sedan? Eller har det sprungit iväg till tre redan??) utan sätta rekord i LOs/dag! Kanske jag gör klart en dubbelLO som jag påbörjade på förra denna träffen.....

Kommentarer
Postat av: Kicki

Vad mycket fint du skapat! :D
Jag hoppas att jag och min mamma ska komma iväg till mölndalsträffen, så då ses vi där! Det skulle vara jätteskoj! Längtar såååå efter att pyssla nu när alla grejer är nedpackade! :P
Kram Kicki

Postat av: Marie

så mycket fint du har skapat. Jättemysiga layouter!

2008-01-26 @ 13:04:13
URL: http://www.mariesgalleri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback