Pysslat lite

En hel del har jag skickat in till Scrapbooking mm, så det tänker jag inte visa här, men något ovisat finns det i mitt arkiv.

Det är tredje gången jag scrappar det här kortet på Moa, gillar det verkligen. Blommorna är som hjärtan med tanke på rubriken, hon ger så mycket kärlek.... Overlayen med blommor är hemmagjord.



Lite mera hemmagjort. Kladdade med distresser på vitt papper, ritade slarvigt lite blommor och blad som jag kladdade med glitterpenna på.


En "kärleksLO" till Emil också. Älskar det här fotot på honom som jag tog en varm dag i somras. Är inte nöjd med upplägget på den (speciellt inte rubriken), så jag får se om jag gör om den. Det blev inte bra att kladda med akrylfärg och wellpapp heller. Gillar dock min hemmagjorda overlay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback