Paddans sista föreställning...

På begäran kommer här bilderna jag tog på badstranden härom dagen. En underbar liten snok som glufsar i sig en härlig fet padda! Tur att det var två pojkar som såg detta innan jag gjorde det, nu kunde jag i lugn och ro smyga dit och ta kort. Gissa om jag är glad att jag alltid har kameran med mig?!


Ormen gillade dock inte att det stod 15 pers och glodde på måltiden, så den dror irriterat iväg ner i diket. Har ett kort där den vänder huvudet bakåt och blänger lite ilsket också! :)


Drömde mardrömmar om ormar i barnens pool på natten, kan inte se ormar utan att drömma äckliga drömmar!

Kommentarer
Postat av: lenislenis

Huanemig.... Jag hade aldrig klarat att ta de korten... Imponerad!

Postat av: Sara

Tack för att du delar med dej av dessa bilder. Jag tillhör den lilla skara som fascineras av naturen istället för att vara rädd. =OD

2008-08-12 @ 13:44:57
URL: http://sarasscrap.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Du letade efter en tjej i bikini bl annat på scrappiz. Tror de är den här bloggen du söker.

http://skogstokiga.blogspot.com

Jag har köpt några stämplar av henne och de är SUPER bra.

2008-08-13 @ 13:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback