Cybercrop!!

Tänk så glad jag blev när jag kom hem igår efter att ha jobbat i ostaffären, och insåg att det var cybercrop på Scrappiz!! Två kort lyckades jag knåpa ihop efter att barnen hade somnat, och idag pysslade vi tillsammans och jag fick ihop LOn om Liseberg. Fast jag tycker att den gör sig mycket bättre i verkligheten än på bild...

Liseberg 2006

Höstkort

Vinterkort

Mycket har hänt sen sist. Barnen är inskolade på dagis, jag har börjat nytt jobb och så har jag fått en ny arbetskamrat (förutom de övriga nya på mitt nya jobb!!)! Han heter Christian, bor på samma adress som mig och är far till mina barn! :) Vi som inte skulle jobba på samma ställe! Men nu blev det så. Vi jobbar bara dagtid, och det är verkligen skönt att veta att man är hemma och äter middag ihop.

Nu har jag varit hemma några dagar extra, Emil har vattkoppor! Jag hoppas verkligen att det är slut snart, det är bara några få som vätskar fortfarande. Han är pigg för att vara sjuk, men frustrerad av att vara hemma hela tiden.

Lite mer pysslat kommer snart, ska bara fota några LOs, göra några klara och bestämma vilka som ska skickas till tidningen. Hade varit kul att komma med i tidningen igen, men jag har inte orkat bry mig om det den sista tiden. Har en hel del LOs på hög som inte är klara, bara lite kvar på dem...

Kommentarer
Postat av: Kicki

Åh vad kul att se lite nytt från dig! Jättesnyggt!
Härligt att höra att livet tickar på bra! Här är det bara 3,5v kvar nu innan bebben är beräknad så jag bara längtar och väntar! :D
Kram Kicki


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback