Lite gamla altered grejer


Bara av någon EGOanledning lägger jag upp lite gamla godingar här! Bilderna hamnade i lite knasordning, men ja ja!

Först ett hjärtalbum som jag gjorde till Scrapbutikens 14 feb tävling. Finns en sida om Christian och en om mig också.
Hjärtsida 2Hjärtsida 1Hjärtalbum 1

Sedan min minnesask till Minneskattens tävling. Man skulle använda Karen Fosters månadspapper och jag gjorde först asken av en gammal topsask. Sedan gjorde jag en liten sida för varje månad där jag också använde papprena och de små indexfotona man får när man beställer foton. Så fick de visa vad för roligt som hände de olika månaderna.
Minnesask


Och så min scrapkassa. En hyllvärmare, eller vad ska man kalla den. För den är inte så funktionell, det är ju aldrig nåra pengar i den.... :)
Scrapkassan

Japp, det var lite gammalt det. Och så länge man sitter här och knackar på tangentbordet så blir det inget nytt! :)

P.S Hur det gick med hyllan från Jysk??? Christian skulle åka och byta den, men då fanns det bara en riktigt trasig som de ville ge oss 12 % rabatt på, så vi beställde en ny. S-t vill vi inte ha! Så nu ligger den nya och väntar på oss på Jysk. Undrar vilken modell, färg och storlek den har, för det kan väl inte bli rätt nu? Eller??

Kommentarer
Postat av: Kate Hudson

just started reborning and just hooked on as much info as poss; thank you


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback