Länge sen igen!

Det är sååå mycket nu, så jag har inte direkt prioriterat bloggen. Lite har jag pysslat iallafall, även om det är en del jag inte kan visa än. Igår mailade jag iväg fem LOs till tidningen, så nu är det bara att hoppas att de kommer med!
Nu är det elva dagar tills vi får nyckeln till vårt hus! Det känns så härligt, och vi längtar verkligen efter att få bo där. Vi bestämde kakel i början på veckan, och i söndags beställde vi ett härligt stort badkar med massage! Vi har bestämt oss för att behålla bastun också, så vi kör på rubbet! :)

Nu är vi äntligen friska igen! Först fick Emil ögoninflammation, sedan Moa och så jag. Det är sååå jobbigt, kan inte fatta hur barnen tar det så bra. Kliar och rinner och irriterar! Nåja, när det var över var det dags för feber och förkylning. Men världens bästa mormor offrade sina sista semesterdagar och var hemma med barnen to och fre förra veckan! TACK!!! Vi kommer aldrig att kunna återgälda det min mamma och Christians föräldrar gör för oss, det har jag ju insett för länge sedan. Det enda sättet är nog att göra samma sak för våra barn när de blir stora. Lite Pay It Forward.

Iallafall så gjorde jag denna enkla lilla tändsticksask (fast, för att vara tändsticksask är den rätt stor!) till mamma, hon bjöd ju dessutom på middag i söndags när P-O var hos henne. Swirlstämpeln är från Magnolia, köpte den på mässan, och nallen är från Inky Wings, designad av Linda Muhr.

T?ndsticksask

Ett litet kort har jag gjort också. Har haft liquid pearl på vingarna för att piffa till dem lite.
Kort

Den här LOn gjorde jag på Magnolias pysselträff i samband med mässan för ett par veckor sedan. Det var en skiss som Karin hade gjort! Rubriken sitter på 3D kuddar.
Svamp

Denna gjorde jag också på träffen, men det var en tävling, DTskiss, på cybercropen på Scrappiz som var samma helg som träffen. Bra att bli av med lite spillbitar papper (gissa om jag har de här papprena på många grejer nu, de tar ju aldrig slut!!).
Moa solstr?le

Nu är det nog bäst att jag avslutar innan jag missar bussen och kommer för sent till jobbet.

Hoppas någon fortfarande tittar in här fast jag inte uppdaterat på länge! När vi har kommit i ordning i huset ska jag scrappa som en tok i min nya pysselhörna, så glöm mig inte! :)

Kommentarer
Postat av: Kristina

gillar svampen...MASSOR!
Att den är mitt i texten är ju dööö läckert!
Vet du märket på din svamp?
Lycka till med flytten!

Postat av: Marie

så mycket fint du gjort! Den sista LO'n är min favorit, wow så läcker!

2007-03-22 @ 12:26:47
URL: http://www.mariesgalleri.blogspot.com
Postat av: Sanna

syoer fina saker!
Jag älskar layouten Moa solstråle... Det är väldigt mycket liftvarning på den! : )))

2007-03-22 @ 12:28:21
URL: http://sannaf.blogspot.com
Postat av: Kicki

Åååh vad roligt att se lite nya grejer från dig! (fast några har jag ju sett innan ;-)
Kul att du får lite pysslat!
Här har det också varit sjukstuga, iallafall för mig och maken, men nu är det bättre.
Många kramar, Kicki

2007-03-22 @ 18:02:26
URL: http://kickis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback