JAG ÖNSKAR....

ATT JAG HADE MERA TID! Förutom mer tid med barnen, förstås, det finns såååå mycket jag vill göra med dem, men efter att vi kommit hem och ätit middag så är det ju nästan läggdags. Men, förutom det skulle jag vilja ha tid till att glädja andra lite mer. Jag skulle vilja plocka ihop lite scrapRAKar (RAK = Random Act of Kindness, dvs en liten oväntad gåva till någon som en liten överraskning), skicka lite kort till goa kompisar, såna som mår dåligt och behöver en liten kram eller bara för att. Jag skulle vilja hinna skriva mer glada kommentarer i alla härliga bloggar, för man blir så glad över alla kommentarer man får. Men, just nu hinner jag knappt titta igenom alla bloggar och se allt nytt och fint. Men, jag gör det rätt ofta, fast jag inte tar mig tid att skriva....

ATT VÅRA SAKER SKULLE HOPPA NER I BANANLÅDORNA SOM STÅR I HALLEN! Det är väl dags att packa när det är elva dagar kvar tills man får nyckel till sitt hus??? :) Alla frågar hela tiden om vi har packat klart än.... SVARET ÄR NEJ! Sluta fråga....

ATT DET ÄR NÄSTA TORSDAG! För då får våra underbara grannar äntligen, efter såååå lång väntan, åka iväg till Kina och hämta sin söta lilla tjej! Ska bli sååå roligt att få träffa henne sen, hon är dessutom bara en månad yngre än Moa!

ATT JAG SKULLE ORKA FIXA MIN KORTSÄLJARBLOGG! Jag skulle vilja komma igång med att sälja lite kort, doptavlor och eventuellt något annat, så att jag skulle få ihop lite pengar till scrapmaterial. Jag har så mycket idéer och kommer på fler och fler när jag kollar i butikerna, men jag kan ju inte köpa allt...

Vilket helt osökt leder mig in på en totalt fullständigt jätteegoistisk materiell önskan:
ATT JAG KUNDE GÅ PÅ SCRAPMÄSSAN PÅ SVENSKA MÄSSAN! Vilket ju då hör ihop med alla nya grejer jag vill köpa, för att kunna föverkliga alla idéer som jag ändå inte har tid för....

Jag känner inte så här så jätteofta, för jag köper lite nytt då och då, och har inget behov av att hänga på trender (inte mer än att det kan vara en fin grej som jag tycker skulle passa det jag gör, men inte bara för att det är inne), men ibland vill man ju bara ha och ha!

Jag tycker att jag har det bra! Jag tänker speciellt på det när jag handlar på Maxi faktiskt. För ett tag sedan köpte jag flera gånger en ask jordgubbar, eller blåbär, till mina barn. De är svindyra, javisst, men de tycker så mycket om bär och frukt. Och då har jag tänkt på hur bra jag ändå har det som kan köpa de där svindyra gubbarna till mina barn som de så glatt glufsar i sig! Att man sen inte kan gå på en mässa och köpa en massa grejer, det är inte så viktigt.

Dessutom var jag ju på mässa för några veckor sedan och pysslade hela dagen och shoppade lite! :)

Kommentarer
Postat av: kaad4802

Ja, mer tid åt folket! En x-tra dag i veckan där man kan göra vad man vill, det är förbjudet att göra "måste" saker och annat tråk. Lycka till med flytten =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback