Se hur det blommar i min trädgård!

klematis

Jag är sååå stolt över min klematis! Jag går och tittar på den flera gånger om dagen och tar kort på den hela tiden! Den är planterad vid altanen på framsidan tillsammans med två klematis till (som inte blommar - än). Meningen är att de ska ha vrsin spalje fastspikad i altanen, men det är inte riktigt klart med det än. Men visst är den fiiin!!!!

Det där med att jag till 99 % skulle jobba kvar på Hällsnäs, det gick bort! När jag var och pratade med en tjej om det andra jobbet så sade hon att de inte ser det som ett problem att man har barn, och inte heller att man vabbar. Alla hon jobbar med nu har barn och de hoppar in för varandra osv. Då kändes det som att ett tryck lättade över bröstet. Dessutom är det jobbet bara dagtid! Jobbade till halv fyra på Hällsnäs inatt, och jag känner att det bara inte går att ha det så. Och det känns otroligt bra att sätta barnen i första hand och göra det som är bäst för dem!

Och nu är det sommar och sol!!! :):):)

Kommentarer
Postat av: Laila

Mne så vackra klematis du har! Det är en underbar blomma!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback