Här var det en del nygamla grejer!

Jag har ju pysslat lite under året iallafall, även om det var länge sen jag laddade upp något. Men här kommer lite gamla grejer, ja, fast, för DIG är det ju inte gammalt, för du har inte sett detta förut! :)

Först har vi en dubbel LO med Moas dopfoton. Fick med mycket här tycker jag; en dikt som min morfar skrev till mina mamma till hennes ettårsdag; texten min mamma skrev i dopkortet till Moa om smycket som är gjort av mammas förlovningsring och mormors örhänge; och så förklaringar var Moas namn kommer ifrån. Sen heter hon ju Line MOA Erica, så LOsarna kom i fel ordning! :)
Moa dop 2

Moa dop 1

En enkel LO om Moa.
Moa en liten personlighet

Här var det bara text...
2006 2007

Gillar äppelblom....
Äppelblom

En LO om hur fort tiden går när man har små barn. Från bebis till kille på nolltid! Bara älskar det fotot på Emil som nyfödd!!! Underbart!
Ta vara på tiden

En jätterörig knasLO som jag gjort på ett nytt sätt. Ett sätt som inte alls är likt denna LO.... tack och lov...
Rörig LO

En LO efter en skiss i scrapbooktidningen. Den kom inte med så ni får se den här istället! :)
Pizzaproblem

Så, det var allt för idag! Puss och hej! :)

Kommentarer
Postat av: Kicki

Åååh vad kul att se lite nytt från dig!!! :D
Och vad stora dina barn har blivit! (Det borde jag ju ha insett själv tidigare, eftersom mina också blivit det ;-)
Hoppas ni trivs bra i nya huset! Saknar dig! Hoppas vi kan ses nån gång framöver!
Kram Kicki

Postat av: Carola

Så mycket snyggt du har scrappat!
Hoppas allt e bra med dig!
Kramiz

2007-06-02 @ 00:22:33
URL: http://www.frejsan.blogg.se
Postat av: Marie

så skoj att få se, härligt så mycket du har skapat, superfint!

2007-06-02 @ 21:05:20
URL: http://www.mariesgalleri.blogspot.com
Postat av: Åsa/asamia

OJ vad mycket fint det fanns att kika på här inne sen jag var här sist! Kanonfina foton och fina LO!

2007-06-06 @ 07:03:55
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Hallvardbeatrice

Really great site man!!

2009-07-29 @ 13:22:22
URL: http://hallvardbeatrice.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback