Emil och lilla "åschå"

Moa är verkligen rolig! Allt som Emil gör ska hon också göra, allt som Emil vill ha vill hon också ha! Och det finns inga gränser! Här klättrar de på grannens klätterställning, och Moa har klättrat ända upp flera gånger. Och varje gång hon vill ha eller göra något hon med så kommer hon sättande i full galopp och ropar "åschå, åschå" = "jag också"! :):) Igår när vi var ute ville Emil ha jeans på sig, i 30 graders värme, och det skulle ju Moa också ha!
Klättring

Just nu är jag väääldigt trött, jag började jobba klockan sex imorse! Det borde vara förbjudet att börja så tidigt.... Jag är inte alls gjord för sånt, jag är ingen morgonmänniska. Men, det är väl inte så många sådana pass kvar innan sommaren, så det är bara att bita ihop. Är iallafall glad att jag har fått ett dagjobb. Var föresten där och jobbade i måndags (ja, inte på den restaurangen för den finns inte än, men på SAABs personalrestaurang), och det känns fortfarande lika bra!

I helgen var vi till Borås Djurpark. Jag hade sagt att jag inte kunde jobba lördagen på Hällsnäs för Christian skulle jobba. Sen kom han hem på fredagkväll och sa att han skulle vara ledig på lördagen. Jättekul, visst, men det kändes lite dumt när jag egentligen kunde ha jobbat. Nåja, vi hade en mysig familjedag i djurparken och sedan var vi på badstranden på eftermiddagen. Gissa om man var heeelt slut sen???

Nu är mamma i Canada (ser snyggare ut att skriva det med C fast det är på svenska, eller hur?), ska bli spännande att höra hur hon har haft det, och hur hennes presentation gick.

Måste...sova.....nu....zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Kommentarer
Postat av: Jakubcarmen

Very well done. I enjoyed the site.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback