Två nya saker

Två nya saker har jag att visa upp! Först en doptavla som jag gjort på beställning till min granne. Kladdat över namnen lite för att inte lägga ut dem här.
DopLO

Sedan mitt bidrag till en rosa-rött tävling på
http://www.scrapaddicted.se/index.php  Det är ju en bedömningsfråga vad som är rött och vad som är rosa, men jag hoppas jag uppfyller kriterierna för tävlingen iallafall. Tvivlar dock på om det är så gott att suga på tårna som det ser ut! :)
Spice up your life

Det är en väldig tur att barnen inte var lika gnälliga igår som de var imorse! Oj oj så livat det var! Trötta båda två, så inget var riktigt bra. Men mormor räddade dagen, vi var dit och åt lunch och sedan badade barnen. De vill de alltid göra där numera, och de kommer inte i karet snabbt nog! Sedan sov jag och Moa ca 1,5 timme på mormors säng, underbart!

Moa har verkligen fått koll på detta med lördagsgodis! Hon har bara fått det typ tre lördagar, men ni skulle ha sett henne igår em när jag sa till Emil att han skulle få lite godis till. Hon kom rusande i full fart in i köket och ställde sig och skrek och pekade på godisskåpet! :) Fast hon var nöjd med en ask russin!

Jag längtar sååå efter att flytta in i vårt hus! Jag vill packa upp alla grejer (eller, jag vill ha dem uppackade, ser väl inte sååå fram emot själva flyttandet) och komma i ordning och kunna pyssla i lugn och ro utan att släpa ut allt ur garderoberna!

Kommentarer
Postat av: Zarah

Lovely LO! :D Klart att den är röd och rosa! :D
Doptavlan är också suuupersöt!

Postat av: Lena S

Åh vilken underbar Lo och tavlan var också så jättefin!
Kramis/Lena S

2007-01-31 @ 16:44:03
URL: http://lenasochronjasscrapp.blogg.se/
Postat av: sannaf

Vilken jätte fin layout och vilken underbar doptavla du gjort!!! Så vacker!

2007-01-31 @ 20:52:17
URL: http://sannaf.blogspot.com
Postat av: Viktoreira

Hello, This site is a brilliant idea!

2009-03-13 @ 14:47:20
URL: http://viktoreira.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback